Compare
Sigma Shop

Vážení zákazníci, zakoupili jste si zboží výrobce Milwaukee, který poskytuje službu zvanou E-SERVICE. Jedná se o službu, která nabízí záruční (reklamace) i pozáruční servis vašeho nářadí. Jednoduše si díky této službě vyřídíte vaše reklamace či opravy. K tomu, abyste mohli využít této služby je však potřeba, abyste si vaše nářadí registrovali. Proto jsme pro vás připravili jednoduchý přehled.

Výhody služby E-SERVICE
  • Tato služba je poskytována přímo výrobcem, jedná se tedy o autorizovaný servis, který zaručuje originální náhradní díly a opravu provedenou skutečnými odborníky.
  • Po registraci nářadí si jednoduše zažádáte o vyzvednutí na vaší adrese, a to zcela zdarma. Ušetříte tak čas i námahu.
  • Po celou dobu vás pak servis informuje o postupu probíhající reklamace či pozáručního servisu. Nakonec vám zboží zašle opět až domů.

Krok za krokem

Krok 1. ZAREGISTRUJTE NÁŘADÍ ONLINE
Navštivte stránku cz.milwaukeetool.eu/service a zaregistrujte vaše nářadí (nebo si vyhledejte již zaregistrované nářadí) a klikněte na opravu. Potvrďte, jestli se na vaše nářadí vztahují nebo nevztahují záruční podmínky.

Krok 2. VYBERTE MOŽNOST VYZVEDNUTÍ A DODÁNÍ
Vyberte si jednu z následujících možností pro odevzdání a vyzvednutí vaší opravy:
A) Odvoz a dovoz domů
B) Odevzdání a vyzvednutí na vámi zvoleném místě
C) Odevzdání a vyzvednutí na vámi zvoleném sběrném místě sítě dopravce

Krok 3. POPIS ZÁVADY
Přidejte popis závady vašeho nářadí a zvolte, jestli chcete obdržet zprávu o sledování emailem nebo sms.

Krok 4. POTVRZENÍ OPRAVY
Potvrďte žádost o opravu. Poté si můžete prohlédnout shrnutí vaší žádosti, kde budete mít možnost v případě potřeby provést úpravy. Když budete se žádostí spokojeni, klikněte na Tisk štítku a připevněte váš štítek na balíček.

Krok 5. VYZVEDNUTÍ NÁŘADÍ
Vaše nářadí vyzvedne a odveze do servisního centra kurýr, který byl schválený Milwaukee. Můžete sledovat opravu vašeho nářadí online (sms nebo emailem, pokud tak zvolíte) v následujících etapách:
• Vyzvednutí kurýrem
• Příchod do servisního centra
• Nářadí je opraveno
• Vyzvednutí nářadí kurýrem ze servisního centra
• Odvoz zpátky k vám

Krok 6. DODÁNÍ NÁŘADÍ
Po opravě bude vaše nářadí dodáno na vámi vybrané místo.

Upozornění: Pokud si objednáte vyzvednutí u vás doma do 12:00, dopravce si zboží může vyzvednout ještě ten samý den.

Pokud si s postupem reklamace nejste jistí, můžete se na nás kdykoli obrátit zde.
Síť poboček po celé ČR
Síť poboček po celé ČR
Odborný a zkušený personál
Odborný a zkušený personál
Značka kvality od roku 1868
Značka kvality od roku 1868