- Akce
- Výprodej
- Vánoce
- Čerpadla a čerpací technika
- Domácí vodárny
-
Náhradní díly čerpadel
- SIGMA 32-SVA
- Statory a vřetena
- Difuzory
- Hřídele
- Kluzná ložiska
- Kolena
- Kroužky ostatní
- Ložisková tělesa
- Manometry
- Míchadla
- Motory a motorová vinutí
- Oběžná kola
- Olejové vany
- Ostatní
- Pero
- Pouzdra hřídele a článku
- Pouzdra ucpávky a kluzná
- Příruby
- Půlspojky a vložky
- Řezací zařízení
- Rotory
- Sací a výtlačná tělesa
- Spirální skříně a pláště
- Spojky motoru
- Spojovací materiál
- Těsnění
- Trubky
- Ucpávky
- Unašeče
- Víka sací, příložky, difuzory
- Víka ucpávky
- Víka, kryty svorkovnic
- Vložky, převaděče, rozvaděče
- Výtlačné tvarovky
- Základové desky
- Zátky a kontrolní šrouby
- Nádoby a nádrže na vodu
- Vodoinstalační materiál
- Zavlažovací technika
- Zahradní technika
-
Zahrada a volný čas
- Pěstování
- Zahradní bazény
- Grilování
- Zahradní nábytek
- Zahradní topidla
- Pískoviště
- Trampolíny
- Hračky na zahradu
- Dětské houpačky
- Dětské skluzavky
- Kompostéry
- Odpuzovače zvířat
- Skleníky a pařeniště
- Zahradní domky a přístřešky
- Dílna
-
Nářadí
- Aku nářadí
- Ruční nářadí
- Zahradní nářadí
- Elektrické nářadí
- Pneumatické nářadí
- Pořadače, kufry a boxy
- Elektrocentrály
- Vše pro domácnost
- Spotřební materiál
Vážení zákazníci, upozorňujeme vás, že je nutné před převzetím zásilky zkontrolovat její stav!
PRŮVODCE ŘEŠENÍ POŠKOZENÉ ZÁSILKY
Převzali jste od dopravce zásilku, která byla poškozená nebo rozbitá? Neváhejte a obraťte se neprodleně s její reklamací přímo na dopravce. Je to nejrychlejší cesta k vyřízení.
Touto cestou reklamujte u dopravní společnosti i zboží, které bylo převzato jako v pořádku, a poškození bylo zjištěno až po rozbalení krabice. Aby mohlo k této reklamaci dojít v pořádku a k vaší spokojenosti, je potřeba balík rozbalit co nejdříve po převzetí.
Řešení reklamace se společností PPL
Pokud převezmete zásilku, která má viditelně poškozený obal, sepište s řidičem do protokolu o předání, že je obal poškozen. Pokud není obal viditelně poškozen, v pořádku převezměte zásilku.
Jakmile po rozbalení zjistíte poškození dodaného zboží, postupujte dle kroků níže:
1. Reklamaci je potřeba provést do 48 hodin od převzetí zásilky.
2. Poškozenou zásilku nafoťte (včetně obalu, výplně, štítku na krabici).
3. Uchovejte všechny doklady v zásilce i na zásilce (štítek).
4. Nahlášení škody proveďte emailem reklamace@ppl.cz. Na email zašlete číslo zásilky (najdete ho na štítku), rozsah poškození a pořízené fotografie.
5. Společnost PPL vás poté kontaktuje, a dohodne se s vámi na vyzvednutí zboží, které vrátí zpět k nám. Dořešení reklamace je pak již na nás. Vy od nás obdržíte nové zboží.
Řešení reklamace s Českou poštou
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dní po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení.
Řešení reklamace se společností TOPTRANS
Pokud převezmete zásilku, která má viditelně poškozený obal, sepište s řidičem do protokolu o předání, že je obal poškozen. Pokud není obal viditelně poškozen, v pořádku převezměte zásilku.
Jakmile po rozbalení zjistíte poškození dodaného zboží, postupujte dle kroků níže:
1. Reklamaci je potřeba provést do 48 hodin od převzetí zásilky.
2. Poškozenou zásilku nafoťte (včetně obalu, výplně, štítku na krabici).
3. Uchovejte všechny doklady v zásilce i na zásilce (štítek).
4. Nahlášení škody proveďte emailem hrabsky@toptrans.cz. Na email zašlete číslo zásilky (najdete ho na štítku), rozsah poškození a pořízené fotografie.
5. Společnost TopTrans vás poté kontaktuje, a dohodne se s vámi na vyzvednutí zboží, které vrátí zpět k nám. Dořešení reklamace je pak již na nás. Vy od nás obdržíte nové zboží.